Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

www.pijumate.cz

Právě čtete všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Palosanto s.r.o., IČO: 293 68 014, se sídlem Bělohorská 4086/95, Židenice, 636 00 Brno, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod spisovou značkou C 75946 („my“). Tyto Podmínky upravují vztahy mezi námi, jakožto prodávajícími a vámi, jakožto kupujícími na našem e-shopu, který najdete na webových stránkách www.pijumate.cz („e-shop“).  

Doporučujeme, abyste si Podmínky přečetli celé. Pokud se vám do toho z nějakého důvodu ale nechce, připravili jsme pro vás shrnutí těch nejdůležitějších bodů.

  • Našich zákazníků si vážíme a snažíme se vždy dosáhnout řešení, se kterým budete spokojení vy i my.
  • Vložením zboží do košíku spolu s vyplněním požadovaných údajů a potvrzením objednávky s námi uzavíráte kupní smlouvu.
  • Pokud se spletete a objednáte něco omylem, až do expedice objednávky můžete nákup bezplatně a bez obav upravit nebo zrušit. Stačí nám poslat e-mail nebo zavolat.
  • Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí a nikomu je bez vašeho souhlasu neposkytneme.
  • U některého zboží máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od jeho doručení. V případě, že si nákup rozmyslíte (tzn. zboží jste nepoužili a chcete jej vrátit), můžete po převzetí zásilky bez obav do 14 dnů odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit. Důvod vrácení uvádět nemusíte, ale když nám ho sdělíte, budeme moc rádi a pomůže nám to ve zlepšování našich služeb. Celou částku i s poštovným vám vrátíme na účet co možná nejdříve. Zboží musí být nepoužité. Pokud si přejete svého práva na odstoupení od smlouvy využít, zašlete nám formulář o odstoupení od smlouvy, který najdete v příloze těchto Podmínek a zboží zaneste osobně nebo zašlete poštou na naši adresu Nováčkova 11, 614 00 Brno-Husovice.
  • U zboží s návodem k použití si jej prosím pečlivě přečtěte.
  • Děláme maximum pro to, aby reklamace byla vyřízená spravedlivě a co nejrychleji. Pokud je to možné, snažíme se ji vyřídit kladně. Detaily k reklamacím najdete níže.
  • Při přebírání balíčku od přepravce si raději zkontrolujte, zda není obal poškozen. Nestává se to často, ale jistota je jistota.
  • Máte-li jakýkoliv problém či dotaz, napište nám e-mail na info@pijumate.cz nebo zavolejte na +420 792 326 198. Jsme tu pro vás a rádi vám s čímkoli pomůžeme.

Na úvod

Cílem těchto Podmínek je vysvětlit vám, jaká máme vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi námi prostřednictvím e-shopu („Smlouva“) a informovat vás o nich. Kromě těchto podmínek se také v našem vztahu řídíme českými zákony, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Ustanovení odchylná od Podmínek je možné sjednat ve vlastní Smlouvě. Vše, co si odchylně sjednáme ve Smlouvě má před Podmínkami přednost. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto Podmínek. Tyto Podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i Smlouva mezi námi. Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak je sjednáno, že takový vztah se řídí českým právem.

Znění Podmínek můžeme měnit či doplňovat. Takovou změnou nebudou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Jednoduše řečeno, změna Podmínek nebude mít vliv na už uskutečněné nákupy.

Můžete nás vždy kontaktovat pomocí těchto údajů:

Adresa: Nováčkova 418/11, Husovice 614 00 Brno

E-mail: info@pijumate.cz

Telefon: +420 792 326 198

Zákaznický účet

Na e-shopu si můžete zřídit zákaznický účet, který poskytuje různé výhody, jako je přehled objednávek zboží, zákaznické slevy a další. Ze svého zákaznického účtu můžete objednávat zboží, nakupovat ale můžete i bez registrace účtu.

Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje. V případě jakékoli jejich změny, jste také povinni je v zákaznickém účtu aktualizovat. Údaje poskytnuté v zákaznickém účtu a při objednávání zboží považujeme za správné.

Zákaznický účet je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto informací potřebných pro přístup do zákaznického účtu jste povinni zachovávat mlčenlivost a měli byste je chránit proti zneužití. Neneseme odpovědnost za jakékoli zneužití zákaznického účtu třetími stranami.

Zákaznický účet je pouze váš a nejste oprávněni umožnit jeho použití třetím osobám.

V případě, že zjistíte, že by mohlo dojít k odcizení informací potřebných pro přístup do vašeho zákaznického účtu nebo k jeho zneužití, bezodkladně nás o tom informujte, my pak po dohodě s vámi můžeme zákaznický účet zablokovat.

Vezměte prosím na vědomí, že váš zákaznický účet můžeme zrušit, zejména pokud jej delší dobu nepoužíváte (min. 12 měsíců), nebo pokud porušíte své povinnosti ze Smlouvy nebo Podmínek. Často se to ale nestává a před smazáním účtu vám dáme předem vědět.

Berte prosím na vědomí, že zákaznický účet ani e-shop nemusí být k dispozici nepřetržitě, zejména s ohledem na nezbytnou údržbu našeho hardwaru a softwaru nebo nezbytnou údržbu takového vybavení třetích stran. Obvykle se ale snažíme takovou údržbu provádět mimo standardní denní dobu.

Jak probíhá objednávka zboží?

Veškerá prezentace zboží umístěná na e-shopu je informativního charakteru a nejsme povinni ohledně takového zboží uzavřít Smlouvu.

Objednávku zboží můžete provést následovně:

  • prostřednictvím svého zákaznického účtu po předchozí registraci na e-shopu;
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

Při vyplňování objednávky si vyberete zboží, počet kusů zboží, způsob platby kupní ceny a způsob doručení zboží k vám.

Před závazným odesláním objednávky můžete libovolně kontrolovat a případně měnit jakékoliv údaje. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce považujeme za správné. Je nezbytné, abyste před odesláním objednávky vyplnily všechny svoje údaje a potvrdili, že jste se seznámili s těmito Podmínkami a souhlasíte s nimi.

Odesláním objednávky s námi uzavíráte Smlouvu za podmínek uvedených v objednávce, těchto Podmínkách a Smlouvě. Veškeré objednávky podané prostřednictvím našeho e-shopu jsou závazné. Uzavřením Smlouvy se my i Vy zavazujeme řídit těmito Podmínkami.

Objednávku vám potvrdíme elektronicky e-mailem. Pokud bychom náhodou zboží neměli aktuálně skladem, což se obvykle nestává, budeme vás o této skutečnosti ihned informovat a zároveň vás též seznámíme s přibližnou dodací lhůtou, případně vám nabídneme náhradní produkty v podobné kvalitě a cenové hladině. Můžete se rozhodnout, jestli chcete zaslat objednávku splněnou pouze z části, počkat na aktuálně nedostupné zboží nebo i objednávku zrušit (bude nás to ale mrzet, ale pochopíme to). V případě zrušení objednávky z důvodu nedostupnosti zboží vám vrátíme peníze co nejdříve.

Při uzavírání Smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku. Musíme vás poučit o tom, že náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (zejména internetové připojení či náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž se tyto náklady nijak neliší od standardní sazby.

Pro případ, že by došlo k zjevně technické chybě na naší straně při uvedení ceny zboží na e-shopu nebo v průběhu objednávky, nejsme povinni vám takové za tuto zcela zjevně chybnou cenu zboží dodat. O chybě vás bez zbytečného odkladu samozřejmě informujeme a zašleme vám na e-mailem změněnou nabídku. Ta se považuje za nový návrh Smlouvy, Smlouva je pak v takovém případě uzavřena až vaším potvrzením, že s novou cenou souhlasíte.

Jak nám za zboží můžete zaplatit?

Všechny ceny zboží a přepravy jsou včetně DPH a veškerých souvisejících poplatků. Ceny jsou platné v den objednávky zboží.

Pokud na e-shopu probíhá jakákoliv akční nabídka, pak platí do vyprodání zásob nebo po dobu určenou námi. Pokud není stanoveno jinak, případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně nijak kombinovat.

Zboží lze zaplatit následujícími způsoby:

  • Dobírkou: objednané zboží vám zašleme Českou poštou, na Zásilkovnu, Zásilkovnou na adresu (SK pošta) nebo PPL a při převzetí cenu uhradíte v hotovosti.
  • Platbou převodem na účet: po potvrzení objednávky vám sdělíme údaje potřebné pro bankovní převod. Po připsání částky na náš účet vám zašleme zboží.
  • Platební kartou online: předem přes platební bránu GOPAY.
  • Prostřednictvím služeb Apple Pay a Google Pay.
  • Platební kartou na výdejně: při osobním převzetí v naší výdejně v čajovně Cesta čaje na adrese Novobranská 80/10, Brno-střed je možné zaplatit platební kartou.
  • Platbou dárkovým poukazem: poukaz obsahuje unikátní slevový kód, který uvedete při objednávce.

Berte prosím na vědomí, že dárkové poukazy jsou nedělitelné, to znamená, že celá hodnota uvedená na poukaze musí být využita v jedné objednávce. Dárkové poukazy také nelze sčítat a v jedné objednávce lze uplatnit pouze jeden slevový kód. Také mají dárkové poukazy omezenou platnost, která je vždy uvedena u konkrétního dárkového poukazu.

Po uhrazení ceny zboží vám vystavíme daňový doklad – fakturu, kterou vám zašleme v elektronické podobě e-mailem.

 

Jak a kdy vám zboží doručíme?

Zboží, u kterého je uvedeno „skladem“, máme k dispozici a odesíláme jej co možná nejdříve. V případě, že si dodávka výjimečně vyžádá delší období, vás o termínu dodání bezodkladně informujeme.

V případě, že aktuálně zboží na skladě nemáme, vás o tom taktéž neprodleně informujeme a zároveň vás seznámíme s přibližnou dodací lhůtou. V takovém případě máte právo svou objednávku zrušit a odstoupit od smlouvy.

Objednané zboží vám zašleme prostřednictvím našich přepravních služeb (Česká pošta, spediční služby PPL, Zásilkovna) nebo si jej můžete přijít vyzvednout osobně na naší výdejnu čajovně Cesta čaje na adrese Novobranská 80/10, Brno-střed.

Poštovné a balné je účtováno dle aktuálního sazebníku, který se vám vždy objeví v rámci objednávkového procesu.

Jak funguje přeprava a dodání zboží?

Zboží vám dodáme na místo určené v objednávce. Vy jste pak povinni toto zboží při dodání převzít. V případě, že zboží nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od smlouvy a v takovém případě máme právo požadovat náhradu nákladů s tím spojených.

Po expedování každé zásilky posíláme informační e-mail (pokud byl správně zadán při objednávce) a informační SMS (pokud bylo číslo uvedeno při objednávce), kde je uvedeno číslo zásilky a odhadovaný termín doručení.

V případě, že je zboží z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v objednávce, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží si pro jistotu pečlivě zkontrolujte neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad toto ihned oznamte přepravci. V případě, že bude obal zboží porušen, nemusíte zásilku od přepravce převzít.

Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny (včetně nákladu na dodání), nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží na vás přechází okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy jste byli povinni zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou jste tak neučinili.

Jak je to s ochranou osobních údajů? 

S vašimi osobními údaji zacházíme v souladu s právními předpisy a chráníme je jako oko v hlavě. Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet.

Jak je to s ochranou osobních údajů naleznete ve zvláštním dokumentu ZDE.

Jak je to s odstoupením od smlouvy a vrácením zboží?

Tento článek obchodních podmínek se vztahuje pouze na spotřebitele, tedy na ty, kteří s námi uzavírají Smlouvu mimo rámec své obchodní činnosti. Jednoduše řečeno, pokud u nás nakupujete „na IČO“, právo na odstoupení od Smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů nemáte.

Jako spotřebitel máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Vracené zboží musí být nepoužité a nepoškozené. Zboží musí být možné i po odstoupení dále distribuovat. V případě odstoupení od Smlouvy máte povinnost vrátit i jakékoliv případné dárky, které jste k objednávce obdrželi.

Vezměte prosím na vědomí, že nemůžete mimo jiné odstoupit od Smlouvy, , které podléhá rychlé zkáze. Odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží také nemůžete, pokud jste si zakoupili v zapečetěném obalu, které jste z takového obalu vyndali, a zboží není možné z hygienických důvod vrátit (například yerba maté v originálních obalech). Dále také nelze odstoupit od Smlouvy, pokud bylo zboží upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu (například personalizované dárkové balíčky), anebo pokud šlo o zboží, které bylo po dodání smíseno s jiným zbožím.

Pro vyloučení jakýchkoli pochybností zvlášť uvádíme, že většina našeho zboží jsou potraviny, jejichž uchovávání má svá specifická pravidla a tím, že obal otevřete, může dojít ke kontaminaci potraviny, a proto nemůžete odstoupit od Smlouvy.

Pro odstoupení od Smlouvy můžete využít vzorový formulář, který najdete jako přílohu těchto Podmínek.

V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy nám vrátíte zboží a my vám vrátíme zaplacenou kupní cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme. Zboží nám musíte odeslat do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Náklady na zaslání zboží zpět k nám hradíte vy.

V případě odstoupení od Smlouvy vám vrátíme kupní cenu stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném vrácení kupní ceny. Kupní cenu vám vrátíme do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili. Platbu ale můžeme pozdržet až do chvíle, než nám dojde vrácené zboží zpět anebo do doby, než nám prokážete, že jste zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce).

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží jsme oprávněni jednostranně započíst proti vašemu nároku na vrácení kupní ceny. To znamená, že pokud nám vznikne škoda na vráceném zboží, odečteme si ji z původní kupní ceny a vám vrátíme případný zbytek.

Zboží včetně všech případných dárků musí být zasláno nebo osobně doručeno na naši adresu: Nováčkova 418/11, Husovice 614 00 Brno . Zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku.

Jsme také oprávněni od Smlouvy odstoupit, a to z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Neprodleně vás v takovém případě informujeme e-mailem a do 14 dnů vám vrátíme všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které jsme od vás na základě této Smlouvy přijali, a to stejným způsobem, případně způsobem, na kterém se dohodneme.

Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.

Reklamace aneb jak je to s odpovědností za vady?

Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že v době, kdy jej přebíráte, odpovídáme zejména za to, že:

  • má vlastnosti, které jsme si ujednali, a chybí-li takové ujednání, takové vlastnosti, které jsme my nebo výrobce popsali nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy námi uvedené;
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme;
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;
  • zboží je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží. Platí, že pokud se vada projeví v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Reklamace musí obsahovat alespoň popis vad zboží, foto závady a požadovaný způsob vyřízení reklamace.

Zboží by mělo být dodáno kompletní, tedy tak, jak jste jej od nás obdrželi.

Záruka a nárok z odpovědnosti za vady se nevztahují na:

  • opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním;
  • použité zboží, kdy vada odpovídá míře opotřebení;
  • vady, o kterých jste věděli, nebo které jste sami způsobili;
  • zboží, které bylo prodáváno za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
  • za vadu zboží nelze považovat ani rozdílné odstíny barev ve skutečnosti a na monitorech nebo displejích;
  • za vadu plnění se nepovažuje překážka způsobená vyšší mocí.

Pokud má zboží vady, můžete uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z ceny; nebo
  • vrácení ceny na základě odstoupení od Smlouvy.
    • U vady, která znamená nepodstatné porušení Smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), máte nárok:
  • na odstranění vady;
  • přiměřenou slevu z ceny.

Při uplatnění reklamace jste povinni sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změna volby bez našeho souhlasu je možná jen tehdy, žádali-li jste opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolíte-li si své právo z podstatného porušení Smlouvy včas, máte práva stejná jako při nepodstatném porušení Smlouvy.

Pokud jste spotřebitel, o vaší reklamaci rozhodneme do 3 pracovních dnů, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Reklamaci, včetně odstranění vady, pak vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na delší lhůtě. Máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné.

Pokud jste podnikatel, pak rozhodneme o vaší reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení, co nejdříve, nemáme ale žádnou pevnou lhůtu pro takové rozhodnutí. V přiměřené lhůtě vaši reklamaci posoudíme a zašleme vám písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době trvání reklamace, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace.

Jako spotřebitel i podnikatel máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné.

Po skončení reklamačního řízení vám zašleme elektronicky potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době trvání reklamace, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace.

Před prvním použitím některého zboží jste povinni prostudovat návod k použití (pokud je k dispozici) a následně se informacemi z něj řídit. V opačném případě se totiž vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním zboží poškodíte a nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu (týká se to například našich nádob na maté).

Reklamaci můžete uplatnit na adrese Palosanto s.r.o., Nováčkova 418/11, Husovice 614 00 Brno. Zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku, nebudeme na něj brát zřetel.

Jaká máme navzájem další práva a povinnosti?

Vyřizování vašich stížností zajišťujeme prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy. Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám zašleme na vaši emailovou adresu.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: COI. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odrje možné využít při řešení sporů ze Smlouvy mezi námi a vámi.

K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Veškerou písemnou korespondenci si můžeme doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

Závěrečná ustanovení

Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že tento vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Všechna práva k našemu e-shopu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozložení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, patří nám. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat e-shop nebo jeho části bez našeho souhlasu.

Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do e-shopu nebo v důsledku jeho použití v rozporu s jeho určením. Při využívání e-shopu nesmíte používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmíte ani vykonávat žádnou činnost, která by mohla nám či třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící e-shop a užívat e-shop nebo jeho části či software vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením nebo účelem.

Smlouvu včetně těchto Podmínek archivujeme v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Pokud ji potřebujete, napište nám a my vám ji rádi zašleme.

Přílohu těchto Podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

Přidáním komentáře nebo uživatelské recenze bez nebo včetně fotografie souhlasíte s užitím pro účely Palosanto s.r.o. a dáváte tímto licenci k dalšímu použití.

Tyto Podmínky platí od 18. 1. 2022

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení