Doprava a platba
Objednávka
- Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.
- Po odeslání objednávky Vám bude e-mailem zasláno její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení najdete nějaké nesrovnalosti kontaktujte nás okamžitě e-mailem, nebo telefonicky. V případě,že jste toto potvrzení nedostali, znamená to, že jste špatně vyplnili fakturační údaje či chybně uvedli Vaší e-mailovou adresu. Popřípadě shlédněte spamový koš.
- V případě, že zboží není skladem,Vás ihned vyrozumíme a dohodneme se na dalším postupu
- Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.pijumate.cz jsou platné v okamžiku objednání.
- Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
- Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou konečné.
- Kupující může objednávku stornovat kdykoliv až do momentu jejího vyřízení.
Kolik mě bude stát poštovné?
ČESKÁ REPUBLIKA
- - - - - - - - - - - - - - - -
Česká pošta - Balík do ruky
Česká pošta - Balík na poštu
Česká pošta - Balík do Balíkovny
Zásilkovna na Z pointy
PPL
|
SLOVENSKÁ REPUBLIKA
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zásilkovna Z pointy
Zásilkovna na adresu (sk pošta)
PPL (do 20 kg)
|
Doručení a způsob úhrady
-
Způsob doručení:
- Českou poštou
- Slovenskou poštou (přes zásilkovna.cz)
- Zásilkovna.cz
- PPL
- Vyzvednutí zboží na kamenné prodejně (Bude účtováno 10 Kč Manipulační poplatek za vyskladnění, balné). Zboží je možné si vyzvednout do 7 dní od objednání. Poté bude objednávka stornována. Je možné požádat o prodloužení buď telefonicky nebo emailem na info@pijumate.cz. Do předmětu vepište číslo objednávky a text PRODLOUŽENÍ.
-
Zboží doručujeme běžně do 2-5 pracovních dnů od data objednání.
-
V objednávkovém formuláři si zvolíte způsob úhrady z nabízených možností:
- Dobírkou - tzn. platbou v hotovosti při doručení zboží
- Převodem na účet nebo kreditní kartou přes platební bránu GOPAY
- Platba kartou na kamenné prodejně (není možné na prodejně platit hotově )
- Platbou předem na účet - při objednávce vám bude zaslána proformo faktura s variabilním symbolem
- Číslo účtu pro ČR: 2700516664/2010 Variabilní symbol: číslo objednávky
- Číslo účtu (IBAN) pro SK: CZ3520100000002901909368 Variabilní symbol: číslo objednávky
Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.
V každém balíčku je přiložen platební doklad, který je nutno uschovat pro případ vrácení zboží.
Převzetí zásilky – reklamace mechanického poškození:
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít. S dopravcem sepište protokol o shledané závadě (zásilka bude přepravena zpět odesilateli) a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244 BEZPLATNĚ nebo na stránkách Zásilkovna.cz. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny zpětně.