Doprava a platba

Objednávka

  1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.
  2. Po odeslání objednávky Vám bude e-mailem zasláno její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení najdete nějaké nesrovnalosti kontaktujte nás okamžitě e-mailem, nebo telefonicky. V případě,že jste toto potvrzení nedostali, znamená to, že jste špatně vyplnili fakturační údaje či chybně uvedli Vaší e-mailovou adresu. Popřípadě shlédněte spamový koš.
  3. V případě, že zboží není skladem,Vás ihned vyrozumíme a dohodneme se na dalším postupu
  4. Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.pijumate.cz jsou platné v okamžiku objednání.
  5. Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
  6. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou konečné.
  7. Kupující může objednávku stornovat kdykoliv až do momentu jejího vyřízení.

 
Kolik mě bude stát poštovné?

ČESKÁ REPUBLIKA
- - - - - - - - - - - - - - - -
 
Česká pošta - Balík do ruky
  • 120 Kč při platbě převodem
  • 120 Kč + dobírka 30 Kč
Česká pošta - Balík na poštu
  • 105 Kč při platbě převodem
  • 105 Kč + dobírka 30 Kč
Česká pošta - Balíkovna
  • 75 Kč při platbě převodem
  • 75 Kč + dobírka 30 Kč
 
Zásilkovna na Z pointy (do 5 kg)
  • 65 Kč při platbě převodem
  • 65 Kč + dobírka 30 Kč
 
PPL
  • 95 Kč při platbě převodem
  • 95 Kč + dobírka 30 Kč

 

 
SLOVENSKÁ REPUBLIKA
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
Zásilkovna Z pointy
  • 3,2 eur do 5 kg při platbě převodem
  • 3,2 eur do 5 kg + dobírka 1,2 eur
 
Zásilkovna na adresu (sk pošta)
  • 6 eur do 5 kg při platbě převodem
  • 6 eur do 5 kg + dobírka 1,2 eur
 
PPL (do 20 kg)
  • 7 eur jednotná cena při platbě převodem
  • 7 eur jednotná cena + dobírka 1,2 eur










 

Doručení a způsob úhrady

  • Způsob doručení:

    • Českou poštou
    • Slovenskou poštou (přes zásilkovna.cz)
    • Zásilkovna.cz
    • PPL
    • Vyzvednutí zboží na kamenné prodejně (Bude účtováno 10 Kč Manipulační poplatek za vyskladnění, balné). Zboží je možné si vyzvednout do 7 dní od objednání. Poté bude objednávka stornována. Je možné požádat o prodloužení buď telefonicky nebo emailem na info@pijumate.cz. Do předmětu vepište číslo objednávky a text PRODLOUŽENÍ.

     

  • Zboží doručujeme běžně do 2-5 pracovních dnů od data objednání. 

  • V objednávkovém formuláři si zvolíte způsob úhrady z nabízených možností:

    • Dobírkou - tzn. platbou v hotovosti při doručení zboží
    • Převodem na účet nebo kreditní kartou přes platební bránu GOPAY
    • Platba kartou na kamenné prodejně (není možné na prodejně platit hotově )
    • Platbou předem na účet - při objednávce vám bude zaslána proformo faktura s variabilním symbolem
    • Číslo účtu pro ČR: 2700516664/2010 Variabilní symbol: číslo objednávky
    • Číslo účtu (IBAN) pro SK: CZ3520100000002901909368 Variabilní symbol: číslo objednávky

 

Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.
V každém balíčku je přiložen platební doklad, který je nutno uschovat pro případ vrácení zboží.

Převzetí zásilky – reklamace mechanického poškození:

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít. S dopravcem sepište protokol o shledané závadě (zásilka bude přepravena zpět odesilateli) a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244 BEZPLATNĚ nebo na stránkách Zásilkovna.cz. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny zpětně.